صحبتهای بنگر در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

صحبتهای بنگر در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس




 

 


صحبتهای بنگر در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس


تاریخ : پنج شنبه ،
26 دی 1392

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باشرف‌ترين بازيکنان در پرسپوليس هستند چون اگر يک ريال هم نگيرند بدون هيچ چشم‌داشتي بازي مي‌کنند.


محسن بنگر به نمايندگي از ساير بازکينان اظهار داشت: من از لحاظ سني بزرگ‌تر از بازيکنان پرسپوليس هستم و اين را اعلام مي‌کنم حرف‌هايي را که در خصوص اعتصاب و اين حرف‌ها زده شد، درک نمي‌کنم، اعتصاب کدام است؟ خسته بوديم تمرين نکرديم.

وي افزود: ما هيچ‌وقت براي 40 ميليون هوادار شرط نمي‌گذاريم اين چه حرفي است؟ بازيکنان پرسپوليس باشرف‌ترين بازيکنان فوتبال ايران هستند به همين دليل هيچ موقع پول را به تيم بزرگي چون پرسپوليس ترجيح نمي‌دهند.

بنگر ادامه داد: ما اگر دنبال پول بوديم به پرسپوليس نمي‌آمديم و به تيم‌هاي ديگر مي‌رفتيم. ما اگر دنبال پول بوديم از اول فصل دنبال اين کارها بوديم نه الآن که 48 ساعت مانده به حساس‌ترين بازي پرسپوليس آن هم در دربي و مقابل استقلال.

مدافع قرمزپوشان يادآور شد: ما به دليل فشار زياد و زمين نامناسب درفشي‌فر امروز از دايي خواهش کرديم که تمرين نکنيم که ايشان هم قبول کرد. البته ما امروز در سالن تمرين کرديم. اگر مي‌خواستيم اعتصاب کنيم چرا فردا ساعت 15 قرار است تمرين کنيم؟ ما بازيکنان نمک‌نشناس نيستيم و به نظرم اين حرف‌ها در آستانه دربي به بازيکنان ما نمي‌چسبد.

بنگر در پايان يادآور شد: هواداران مطمئن باشند علي‌رغم اينکه هرکس دوست داشت براي خودش مصاحبه کرد و حرف‌هايي زد، بازيکنان پرسپوليس با تمام وجودشان و به خاطر پيراهن قرمز روز جمعه مقابل استقلال قرار مي‌گيرند و با تمام توان خود مي‌جنگند تا پرسپوليس به صدر جدول نزديک و در انتهاي فصل نيز قهرماني را به دست بياورد. اگر اين بازيکنان دنبال پول بودند با توجه به پيشنهادهايي که داشتند مطمئن باشيد به تيم‌هاي ديگر مي‌رفتند اما به خاطر نام بزرگ پرسپوليس به اين تيم آمدند و همه دست به دست هم با فراموشي اين حرف و حديث‌ها کار خود را دنبال مي‌کنند.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل